fbpx

Monday Pro-Am 18.maj

Made in Denmark MONDAY Pro-Am
Himmerland Golf & Spa Resort
Mandag 18. maj 2020

Som en nyhed i 2020 introducerer vi nu Made in Denmark MONDAY Pro-Am hvor 18 hold får chancen for at prøvespille banen sammen med en Pro.

 

Fordelingen af proerne bliver foretaget mandag den 18. maj Vi vil efter bedste evne forsøge at dele sol og vind, og i videst muligt omfang taget hensyn til både sponsorernes ønsker ligesom vi har taget hensyn til proernes ønsker om sen og tidlig start. Oversigten fremsendes tirsdag den 19. maj pr. mail til holdkaptajnen for jeres hold kl. 18.00.

Vi skal dog nævne at der med stor sandsynlighed vil ske ændringer som følge af afbud fra en Pro. Dette kan ske helt frem til onsdag morgen. Hvis det sker, vil spilleren blive udskiftet i forhold til den reserveliste som ligger.

Pris & indhold:

  • Pris per hold er 39.000,00 + moms og inkluderer udover Pro-Am programmet:
  • 6 pladser til Tournament Opening Party tirsdag den 19. kl. 19:00

Tilmelding af Hold:

  • Udfyld formularen til højre – HUSK at angive korrekt DGU nr.
  • Klik på send – herefter modtager du en bekræftelse pr. mail

Dato / Format:

  • Mandag den 18. maj kl. (løbende udspil fra hul 1 og 10 fra kl. 08:00)
  • Matchformat (Tour Scramble – Par Is Your Friend)

Program

  • 30 minutter før start Opvarmning på Rangen /Putting Green KUN 30 min før
  • 07:00 Registrering/Lunch i Skybaren i klubhuset åbner
  • 08:00 Første start fra hul 1 og 10.
  • ——– Baneforplejning ———
  • 13:00 Frokost buffet
  • 15:00 Underholdning / Præmieoverrækkelse
  • 16:00 Officiel afslutning

Underholdning

  • Opdateres snarest

Matchkonditioner

  • Pro-Am afvikles over 18 huller som holdspil (3 amatører + 1 Pro)
  • Matchformatet er Tour Scramble Slagspil:
    • Alle spillere driver ud, hvorefter man vælger det bedste drive, hvorfra alle slår deres andetslag.
    • Alle spillere spiller herefter færdig med deres egen bold.
    • Proen spiller altid sin egen bold.
    • Matchen afvikles som slagspil i ”Par Is Your Friend” format. Det betyder kort fortalt at så snart en spiller ikke mere kan score en netto birdie eller bedre, noteres spilleren for en Par (Par Is Your Friend).
      • Proen scorer en birdie (-1)
        • Am 1 laver Par (0)
        • Am 2 laver netto birdie (-1)
        • Am 3 laver Bogey (0)
          • Så er holdet minus 2 efter det hul…Dvs.
      • Man kan altså komme mange under på hver hul, og man mister aldrig det man har scoret. Så det er bare at give fuld gas.
  • Holdet der er mest under Par vinder. I tilfælde af lige scores er det holdet med laveste samlede handicap der vinder.
  • Der spilles med 3/4 handicap
  • Der vil være præmier til de 6 bedste hold.
  • Lokale regler udleveres på matchdagen

Kørselsvejledning og parkering :

Alle deltagere skal parkere ved klubhuset/centeret.

  • FØLG skiltene til EXECUTIVE PARKING og derefter anvisningerne fra vores P guider

Adgangskontrol:

Ved ankomst til billetkontrollen fortæller man at man skal spille Pro-Am, og viser I jeres P-billet, hvorefter I opnår adgang til området

Check-in / Registrering:

  • Check in og registrering foregår i Skybaren i klubhuset

Omklædning:

  • Omklædningsrum er placeret i klubhuset – vær obs på at der ikke findes låsbare skabe, så tag dine værdier med dig på banen.

Opvarmning/Driving Range:
Efter aftale med European Tour, vil Pro-Am deltagere have mulighed for opvarming på et særskilt område på rangen 30 minutter før hver start

Golfbuggies / Trolleys:

  • Det vil IKKE være muligt at leje buggies til runden – European Tour tillader IKKE buggies på banen umiddelbart før en turnering.
  • Der er kun et begrænset antal trolleys til rådighed, så vi opfordrer alle til i videst muligt omfang selv at medbringe.
    Shuttle Service til starthul:
  • Der vil der være shuttle service til fjernest beliggende huller.

Proens deltagelse:

  • For at ikke for mange bliver skuffede skal det nævnes at det IKKE er kutyme på European Tour at de professionelle deltager i spisningen før og efter Pro-Amen. 
  • Opvarmning er for proens vedkommende en vigtig del af runden, i skal derfor forvente at i først ser jeres pro på teestedet.

Efter runden:

  • Efter runden afleveres scorekort i Skybaren i klubhuset, hvor der vil være en cocktail reception med efterfølgende præmieoverrrækkelse. Husk at al spisning inkl. aftenens program foregår i Skybaren i klubhuset.

Dinner & Dress Code:

  • Dress code er smart casual, men ingen smides ud af teltet hvis de har en jakke på. 
  • Extra gæster: Det vil pga. af pladsen ikke være muligt at medbringe ekstra gæster, caddies osv. til spisningen. 

Har du spørgsmål vedr. det praktiske så kontakt: